• Οξεία Λοιμώδης Διάρροια

Η διάρροια ορίζεται γενικά ως η αποβολή μη σχηματισμένων κοπράνων (με την έννοια της εμφάνισης μαλακών ή υδαρών κενώσεων), 3 ή περισσότερες φορές την ημέρα, που εμφανίζεται συχνά με άλλα εντερικά συμπτώματα ή ως η δίοδος 250 γραμμαρίων μη σχηματισμένων κοπράνων την ημέρα. Γενικότερα, αναφέρεται στη μεταβολή των κενώσεων του εντέρου, η οποία χαρακτηρίζεται από αύξηση του περιεχομένου των κενώσεων σε νερό, αύξηση του όγκου των κενώσεων και/ή αύξηση της συχνότητας των κενώσεων. Ο όρος "λοιμώδης διάρροια" υποδηλώνει την εμφάνιση διάρροιας που οφείλεται σε κάποιο λοιμώδη παράγοντα, η οποία συχνά συνοδεύεται από ναυτία, έμετο και κολικοειδή κοιλιακά άλγη. Με βάση την διάρκεια της, η διάρροια διακρίνεται σε οξεία (διάρκεια λιγότερο από 14 ημέρες), επίμονη (διάρκεια από 14 έως 29 ημέρες) ή χρόνια (διάρκεια ίση ή μεγαλύτερη από 30 ημέρες). Ως "νοσοκομειακή" ορίζεται η διάρροια που εμφανίζεται 72 ώρες μετά την εισαγωγή στο νοσοκομείο.

• Η πνευμονία στην κοινότητα:

Η πνευμονία της κοινότητας παραμένει μία από τις πιο συχνές αιτίες θανάτου στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής καθώς και σε όλο τον κόσμο. Αν και η διάγνωση της πνευμονίας γίνεται άμεσσα στις περισσότερες περιπτώσεις, υποκείμενα καρδιολογικά, αναπνευστικά προβλήματα υγείας όπως και η άτυπη εμφάνιση (χωρίς τυπική κλινική εικόνα) σε ηλικιωμένους ασθενείς μπορεί να καθυστερήσουν την αναγνώρισή της. Η τριάδα των συμπτωμάτων που δείχνουν ότι υπάρχει λοίμωξη (πυρετός ή ρίγος και αύξηση των λευκών αιμοσφαιρίων στην εξέταση αίματος), σημεία ή συμπτώματα ότι η λοίμωξη αυτή εντοπίζεται στους πνεύμονες (βήχας, παραγωγή πτυέλων, δυσκολία στην αναπνοή, πόνος στο θώρακα ή παθολογικά ευρήματα στην εξέταση από τον γιατρό) και η διαπίστωση ενός νέου διηθήματος στην ακτινογραφία θώρακος με ακρίβεια αναγνωρίζει έναν ασθενή με πνευμονία της κοινότητας. Οι ηλικιωμένοι ασθενείς μπορεί να μην έχουν την παραπάνω τυπική εικόνα ενώ η σύγχυση μπορεί να αποτελεί το μόνο σύμπτωμα τους με αποτέλεσμα να καθυστερεί η διάγνωση. Επίσης τα ευρήματα στην ακτινογραφία μπορεί να είναι ήπια: έτσι ένας μεμονωμένος ακτινολόγος μπορεί να μην αναγνωρίσει διηθήματα στην ακτινογραφία σε ποσοστό έως και 15% και 2 ακτινολόγοι μπορεί για την ίδια ακτινογραφία να διαφωνήσουν σε ποσοστό 10%.

• Λοιμώδης Μονοπυρήνωση: Μία ισόβια λοίμωξη

Η Λοιμώδης Μονοπυρήνωση είναι μία λοίμωξη που υποψιαζόμαστε σε εφήβους και νεαρούς ενήλικες (10 έως 30 ετών) που εμφανίζονται με πονόλαιμο και καταβολή δυνάμεων. Τα πιο συχνά ευρήματα στην εξέταση είναι πυρετός, διόγκωση λεμφαδένων και φαρυγγίτιδα. Η πλειοψηφία των ασθενών αναρρώνουν χωρίς επιπλοκές και επιστρέφουν στις φυσιολογικές του δραστηριότητeς σε 2 μήνες μετά την έναρξη των συμπτωμάτων. Αφού η πλειοψηφία του πληθυσμού είναι θετική για τον ιό EBV, ειδικά μέτρα εναντίον της μετάδοσης του ιού δεν έχουν νόημα.

• Οξεία κυστίτις : Μία πολύ συχνή λοίμωξη του γυναικείου φύλου

Η οξεία μη επιπλεγμένη κυστίτιδα σπάνια εξελίσσεται σε σοβαρή νόσο, ακόμη κι αν αφεθεί χωρίς θεραπεία, επομένως ο κύριος στόχος της θεραπείας είναι να ανακουφίσει τα συμπτώματα που ταλαιπωρούν τον/την ασθενή. Η παθογένεια των ουρολοιμώξεων στη γυναίκα , όταν δεν υποκρύπτονται προδιαθεσικοί ανατομικοί παράγοντες, έχει αποδοθεί στην παρουσία διαφορετικών ή περισσοτέρων σε αριθμό υποδοχέων στο ουροποιητικό της σύστημα για την προσκόλληση του πιο συχνού αιτίου ουρολοιμώξεων, του μικροβίου Ε.Coli και σε γενετική προδιάθεση, η οποία βασίζεται σε 3-4 φορές μικρότερη πιθανότητα οι γυναίκες με κυστίτιδα να μην απεκρίνουν τα αντιγόνα ΑΒΗ των ομάδων αίματος. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα μεγαλύτερη ικανότητα προσκόλλησης του μικροβίου Ε. Coli (κολοβακτηρίδιο) στα κύτταρα του κόλπου και του ουροποιητικού της γυναίκας και άρα παρατεινόμενο αποικισμό του κόλπου (στα μεταξύ των ουρολοιμώξεων διαστήματα) , παράγοντες προδιαθεσικοί για την εμφάνιση των ουρολοιμώξεων στις γυναίκες.

• Γρίπη: Όσα δεν γνωρίζουμε και πρέπει να ξέρουμε!

Πρόκειται για μια λοίμωξη του αναπνευστικού που μεταδίδεται κυρίως στο εξωνοσοκομειακό περιβάλλον. Η γρίπη είναι οξεία νόσος του αναπνευστικού συστήματος που προκαλείται από τους ιούς της γρίπης και μεταδίδεται πολύ εύκολα από το ένα άτομο στο άλλο. Μπορεί να προκαλέσει από ήπια έως και πολύ σοβαρή νόσηση. Οι περισσότεροι υγιείς άνθρωποι ξεπερνούν τη γρίπη χωρίς να παρουσιάσουν επιπλοκές, ορισμένοι όμως, όπως άτομα που ανήκουν σε ομάδες υψηλού κινδύνου, διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο για σοβαρές επιπλοκές από τη γρίπη. Στην Ελλάδα εποχικές εξάρσεις γρίπης εμφανίζονται κατά τους χειμερινούς μήνες (από τον Οκτώβριο έως τον Απρίλιο).

Υπηρεσίες Ιατρείου

• Προληπτική ιατρική
  • Διατήρηση προσωπικού ιατρικού φακέλλου
    • Λήψη ιατρικού ατομικού και οικογενειακού ιστορικού
    • Πλήρης φυσική εξέταση (συμπεριλαμβανομένης και νευρολογικής εξέτασης)/Εκτίμηση ζωτικών σημείων(αρτ.πίεσης, σφύξεων, μέτρηση κορεσμού οξυγόνου)
  • Ιδιαίτερη εμπειρία στην αντιμετώπιση
    σακχαρώδη διαβήτη, λοιμώξεων, αρτηριακής πίεσης, διαταραχών χοληστερίνης και τριγλυκεριδίων, οστεοπόρωσης, παθήσεις θυρεοειδούς, γηριατρική, παρακολούθηση ασθενών με καρκίνο.
  • Συνταγογράφηση φαρμάκων *
    ΕΟΠΥΥ και λοιπών ταμείων
  • Έκδοση παραπεμπτικών *
    για εξετάσεις με ΕΟΠΥΥ και λοιπά ταμεία)